EHBO-vereniging Eerde

Sponsoring

Voor het behoud van de AED bij de molen (voorheen Kapelstraat) en die bij De Brink, welke in beheer zijn bij Stichting Hartsave Veghel, maar geen particulier eigenaar hebben, is geld benodigd. EHBO-vereniging Eerde zamelt geld in zodat deze AED's voor Eerde behouden kunnen blijven.

Wilt u een bedrag doneren voor behoud van deze AED's, dan kunt u dit overmaken op bankrekeningnummer NL26RABO0113402384 onder vermelding van "Bijdrage AED's Eerde".

Wilt u voor uw bedrijf of instelling eerst een factuur ontvangen, stuurt u dan een e-mail naar info@ehbo-eerde.nl met daarin vermeld het te sponsoren bedrag en op welke tenaamstelling de factuur verstuurd dient te worden. U ontvangt dan per mail of post (geef dit aan) de factuur waarna u tot sponsoring kunt overgaan. Tevens kunnen wij scholing van uw medewerkers verzorgen.

Deze sponsors gingen u voor:

• Dierenpension 't Haagje
  • Van Dijk Instructie en Advies
  • AMH Schilderwerken
  • Wax Art Studio
  • Eric Gloudemans Holding B.V.